لزوم تعامل مدیریت شهری مشهدمقدس با حوزه‌های علمیه در حوزه‌های فرهنگی و مساجد لزوم ورود جدی‌تر شهرداری مشهدمقدس به حوزه شهر ترمیمی پایانه اتوبوس‌رانی شهید مفتح مشهد چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟ ۱۸۰۰ میلیارد برای حوزه فرهنگی مناطق کم‌برخوردار شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از ترافیک بولوار شاهنامه مشهد + پاسخ باران بهاری، آلودگی مشهد را شست (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال قانون ۱۹۶۴ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | طی ۲۴ ساعت گذشته، ۶۸ نفر در تصادفات رانندگی مصدوم شدند (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهمیت ارتقا فرهنگ رضوی و زیارت در دهه کرامت اعتبار ۵٠٠ میلیارد تومانی برای آبادانی بیشتر محدوده منفصل توس رونمایی از سند جامع آموزشی و فرهنگی آب در شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی جاده میامی، چهاربانده می‌شود | آیین افتتاح و بهره‌برداری از «پل چنارک» با حضور فرماندار مشهد برگزار شد افتتاح یک مدرسه دیگر در طرح «سه‌شنبه‌های مهر» مشهد | مشارکت خیّران در ساخت دبستان دخترانه «شهید امیری» بازار‌های قدیمی محله عنصری مشهد به پارکینگ موتورسیکلت‌ها تبدیل شده است حدود ۱۵۰‌هزار مترمربع از معابر خاکی منطقه توس مشهد طی ۲ سال گذشته آسفالت شد پاسداشت مقام فردوسی در نظام مدیریت شهری نقش کهن الگوها در زیست شهری تقدیر مسئول سازمان بسیج شهرداری مشهد مقدس از شهردار و فرمانده سپاه امام رضا(ع) تکرار گرانی و کمبود بلیت در دهه کرامت امسال | کف قیمت بلیت سفر به مشهد ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
سرخط خبرها

بهره برداری از چندین پروژه مهم ترافیکی و عمرانی در مشهد تا پایان بهار | شهردار مشهدمقدس: رضایتمندی از پروژه دهرود را باید از لبخند مردم برآورد کرد

  • کد خبر: ۲۲۲۱۷۶
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹
بهره برداری از چندین پروژه مهم ترافیکی و عمرانی در مشهد تا پایان بهار | شهردار مشهدمقدس: رضایتمندی از پروژه دهرود را باید از لبخند مردم برآورد کرد
شهردار مشهدمقدس گفت: رضایتمندی از پروژه دهرود را باید از لبخند لب مردم اینجا برآورد کرد. آلودگی صوتی، آلودگی هوا، مصرف سوخت، اتلاف وقت مردم و مشکلاتی که در روح و روان مردم داشته با این پروژه رفع شده و نشان می‌دهد این پروژه برای مردم رضایتمندی ایجاد کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندر شریف امروز، ۲۸ فروردین‌ماه، در جریان بازدید از پروژه تعریض پل دهرود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رضایتمندی از پروژه دهرود را باید از لبخند لب مردم اینجا برآورد کرد. جاده سیمان یکی از مسیر‌های اصلی است که روستا‌های متعدد و خودرو‌های حمل سیمان کارخانه سیمان مشهد هر روز از این مسیر عبور می‌کنند.

وی افزود: در این مسیر ترافیک بسیار زیاد بود، مردم نیم ساعت تا یک ساعت و نیم در ترافیک معطل می‌شدند. آلودگی صوتی، آلودگی هوا، مصرف سوخت، اتلاف وقت مردم و مشکلاتی که در روح و روان مردم داشته با این پروژه رفع شده و نشان می‌دهد این پروژه برای مردم رضایتمندی ایجاد کرده است.

قلندر شریف ادامه داد: پروژه تعریض پل دهرود یکی از پروژه‌هایی بود که مردمی درخواست شد، مردمی با سرعت در نصف زمان ممکن اجرا شد و مردمی نیز افتتاح شد.

شهردار مشهد بیان کرد: ما مشابه پروژه پل دهرود را در جاده سرخس داریم. یک پروژه جاده چهار خطه و دیگری پل دو خطه است که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. پل شهید هریری و بلوار قمر بنی هاشم را نیز داریم که این پروژه‌ها تا پایان بهار افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی پروژه در منطقه سه داریم که به زودی کلنگ‌زنی می‌کنیم. مجموعه آبی متطقه سه، دوربرگردان شهید میرزایی و چندین پروژه زودبازده و پروژه‌های مختلف در منطقه سه در دست اقدام است.

قلندر شریف عنوان کرد: افتخار ما است که به مردم خدمت کنیم. رمز کار را نیز مقام معظم رهبری تعیین کردند که کار برای مردم است. تمام این کار‌ها تعامل بین دستگاهی و همکاری بین شورای شهر و مدیریت شهری است که نتیجه آن اجرای این پروژه‌ها می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->